неделя, 9 ноември 2014 г.

45 дни до Рождество и картичка за детски рожден ден

Вчера бях на детски рожден ден и много набързо, направо в последните минутки направих картичка. Снимах я по пейките в последния момент.


Доста се чудих дали да я покажа, но не защото не я харесвам, а защото сравнявах оцветената ми картинка с тези на "колежките". После обаче реших, че толкова мога с моите 6 акварелни молива, 6 акварелни пастела и точно толкова маркери. До скоро имах и друг проблем с оцветяването на принтирани картинки - контура ми се размазваше. Из онзи ден обаче, в една от групите прочетох, че фиксирали изображението с ютия и марличка. Веднага опитах и този път не се размаза, но затова пък акварелния картон се оказа свършил и въобще стана почти като оцветена с моливи... Както и да е, майката на бебе Ванко много я хареса. Тя като че ли очакваше ръчно правена картичка и ако не я бях направила, щях да се изложа доста...
Толкова за сега. Отивам да довърша втория таг докато спи малката ми внучка Ели, че като се вдигне ще иска и тя да "работи" с мен :)

Благодаря, че се поспряхте, прочетохте и коментирахте!
Ирена

Няма коментари:

Публикуване на коментар