неделя, 31 януари 2016 г.

За рециклирането и урок за подаръчна Валентинска кутийка

Днес ще ви покажа как направих кутийките от предната ми публикация за червени валентински подаръчета.
Всичко започна с три ролки от тоалетна хартия и принтове с gelli plate. Бях видяла по Коледа една чужбинска кака да прави кутийки с тях и да ги декорира с дизайнерски хартии като миниатюрни подаръчни кутийки. Е, аз отдавна не отварям шкафа с дизайнерските хартии, а ентусиазмът ми стигна чак до Свети Валентин :)
Снимките показват, но аз да кажа: 
1. Избрах си червени принтове от купчината, която заплашва да затрупа работната ми маса. Прегънах наполовина ролките от тоалетна хартия и после биговах на около 2 см. Намазах със златна акрилна паста ръбовете (ако имах боя, щях да използвам нея), изрязах си по размер картончета и ги залепих.
  
2. Като съм започнала да рециклирам, та да продължа с картона от новата риза на Милен. Свърши ми чудесна работа за две от кутийките, а третата направих от някакво изостанало черно картонче, което ми пасна точно по размер. Размерите на трите кутийки се оказаха различни, та се наложи да меря и кроя. Страничните сгъвки са на малко по-малко от 2 см от края. Дъното на вътрешната кутийка е с милиметър по-малка от кутийката, за която е предназначена, за да не излиза и за да се движи свободно вътре. Намазах и тях със златната акрилна паста.

   

3. Следва декорацията: 
Сърца и цветя, черен тюл и златен конец, изрязано тагче, микро-перли, дантелка... Сърцата намазах със златната акрилна паста, след това обилно ги покрих с PVC лепило и почти влажни ги намазах с червена акрилна боя. Ускорих напукването с уреда за топъл ембосинг. Цветята изрязах от останалите принтове с щанца на Tim Holz, която ми е скъп подарък от Мигито Петрова.

  


4. Ей ги готовите китки и сърцата. За тичинка използвах полусферична перла, а на едното цвете я понамазах обилно със златната паста. Наредих ги по кутийките, залепих всичко с 3D Gloss gel и се сетих, че въщност искам малко по-винтидж да изглеждат. Та затова е и снимката с акварелния молив. С него потъмних на места. Накрая фиксирах сDistress glaze и не знам защо, но отгоре намазах обилно и със Soft matte gel. Кой знае какво съм си мислела... сигурно за да е по-трайно всичко...

 



5. След това реших, че няма да си останат подаръчни кутийки, а трябва да си имат нещо вътре. Та затова нагънах на хармоника картончета, дистреснах сгъвките на белите и им налепих още принтови картончета. После пък принтирах някои мисли за любовта и залепих хармониката за дъното на кутийката. Ако правя отново такова нещо, няма да я залепя, че вече си представям как я дърпат да прочетат следващия надпис и я разлепват... Дано не се случи, де! А дано, ама надали...
  
Ето ги отново в цялата им прелест.





ваша:

Няма коментари:

Публикуване на коментар