събота, 5 септември 2015 г.

Love to scrap challenge blog

Имам новина!
Бях поканена в дизайнерския тим на Love to scrap challenge blog.


Благодаря, Лесли! За мен е част и привилегия да се присъединя към отбора :)
Първото ми участие е на 7-ми септември, така че очаквайте ме отново тогава.
А до тогава може да разгледате блога за предизвикателства, правилата за участие и разбира се - спонсорите.
Правилата според мен са си съвсем добри:
- могат да участват всякакъв вид крафт проекти, в които обаче задължително трябва да е използван някакъв вид печат(гумен, клинг, прозрачен силиконов, дигитален) и да е по темата на предизвикателството;
- може да се участва с до 3 участия, но затова пък може да се комбинират с неограничен брой други предизвикателства;
- обичайните за всяко предизвикателство изисквания: линка Ви да води към конкретната публикация, в публикацията да има линк към предизвикателството и да се участва с ново творение.

1 коментар: